Pinceladas de Asturias

facebookTwiterYou Tubeinstagram

Visitas: 158524

Inaciu Galán presenta su primer libro de narrativa "Cartes nel horru (y delles hestories más)"

cartes nel horru Inaciu GalánTras recoger su obra poética en tres volúmenes, Inaciu Galán reúne ahora en «Cartes nel horru (y delles hestories más)» los relatos y microrrelatos que ha difundido en revistas o con los que se hizo con premios en los últimos años, junto a otros inéditos.

En este libro se recogen piezas narrativas escritas en momentos muy diferentes y con temas diversosque van desde el terror al amor, pasando por el relato histórico y la recopilación de historias populares, teniendo en común la búsqueda de un elemento sorpresivo para el lector. La obra la es primera que edita el departamento editorial de Cuatro Gotes y estrena una colección de narrativa con el nombre de la primera narradora en asturiano, Enriqueta González Rubín.

“El libro estaba ya impreso hace unas semanas y se iba a presentar en estas semanas y me ha parecido que era buena idea hacerlo de esta forma, intentar seguir con cierta normalidad dentro de la dureza de esta situación”, explica Inaciu Galán.

Aunque no se ha podido distribuir a las librerías, el libro está ya a la venta a un precio simbólico, 2,99 €, en la plataforma Kindle, de Amazon con el propósito de facilitar el acceso a la lectura en estas semanas de reclusión por la pandemia de coronavirus .

 

Inaciu Galán (Xixón, 1986) Doctor por la Universidad de Uviéu con la investigación «La llingua asturiana nel Franquismu», es escritor, periodista y gestor cultural. Por su labor a favor del asturiano ha sido reconocido con el Premio Urogallo, al que se suma una larga lista de premios literarios, entre quienes destacan el Premiu Fernán-Corones de poesía o el Enriqueta González Rubín de periodismo. Autor del primer diccionario billingüe asturiano-inglés/inglés-asturiano, ha publicado también un libro infantail «Nel, el coríu que nun sabía nalar» y tres poemarios «Tierra podre» (2016), «Patria en pallabres menores» (2018) y «Nes ruines de la nueche y les hores» (2018). Su labor en el ámbito literario le llevó a fundar y dirigir a lo largo de más de una década la revista Formientu, dedicada a autores jóvenes.

Tres recoyer la so obra poética en trés volúmenes, Inaciu Galán axunta agora en «Cartes nel horru (y delles hestories más)» los rellatos y microrrellatos qu’espublizó en revistes o colos qu’algamó premios nos últimos años, xunto a otros inéditos. Nesti llibru recuéyense pieces narratives escrites en momentos mui distintos y con temes estremaos, que van dende’l terror al amor, pasando pel rellatu hestóricu y la recopilación d’hestories populares, teniendo en común la busca d’un elementu sorpresivu pal llector. La obra ye la primera qu’edita la estaya editorial de Cuatro Gotes y estrena una colección de narrativa col nome de la primer narradora n’asturianu, Enriqueta González Rubín.

“El llibru taba yá impresu va unes selmanes y diba presentase nestes selmanes y paecióme que yera bona idea facelo d’esta forma, facer por siguir con cierta normalidá dientro de la dureza d’esta situación”, esplica Inaciu Galán.

Anque nun se pudo distribuyir a les llibreríes, el llibru ta yá a la venta a un preciu simbólicu 2,99 € na plataforma Kindle, d’Amazon col envís de facilitar l’accesu a la llectura nestes selmanes de reclusión pol andaciu de coronavirus .

Inaciu Galán (Xixón, 1986) Doctor pola Universidá d’Uviéu cola investigación «La llingua asturiana nel Franquismu», ye escritor, periodista y xestor cultural. Pol so llabor a favor del asturianu foi reconocíu col Premiu Urogallo, al que se suma a una llarga riesta de premios lliterarios, ente los que destaquen el Premiu Fernán-Coronas de poesía o l’Enriqueta González Rubín de periodismu. Autor del primer diccionariu billingüe asturianu-inglés/inglés-asturianu, asoleyó tamién un llibru pa la reciella «Nel, el coríu que nun sabía nalar» y trés poemarios «Tierra podre» (2016), «Patria en pallabres menores» (2018) y «Nes ruines de la nueche y les hores» (2018). El so llabor nel ámbitu lliterariu llevólu a fundar y dirixir a lo llargo de más d’una década la revista Formientu, dedicada a autores mozos.